Nejčastější otázky a odpovědi

Nedorazila mi moje objednávka, kde je? 

Pokud jste od nás obdrželi e-mail, že vaše objednávka byla předána dopravci, je na cestě od nás k Vám.
V případě dopravy Zásilkovnou najdete v tomto e-mailu i trackovací kód, s jehož pomocí můžete vaši zásilku sledovat.
Přepravní společnost Toptrans, zasílá informační e-mail při převzetí zásilky, včetně trackovacího kódu a následně budete upozorněni předem v den doručení SMS zprávou.
Společnost Messenger zasílá potvrzovací sms o přijetí zásilky a následně sms s termínem doručení. Pokud potřebujete bližší info o vaší zásilce, obraťte se na zákaznickou linku Messengeru: 220 400 000 a identifikujte se svým jménem a adresou.
Bohužel v období kolem Vánoc se z důvodu enormního vytížení přepravních společností, mohou zásilky opozdit. Buďte prosím trpěliví, dopravce jistě Vaši zásilku doručí co nejdříve.

Nemám od Vás platební údaje k mé objednávce. 

Po vytvoření objednávky a zvolení platební metody Vám měl přijít e-mail s pokyny k platbě. Pokud nedorazil, zkuste prosím zkontrolovat složku s nevyžádanou poštou nebo nám napište na e-mail: info@chutmoravy.cz a my vám jej zašleme znovu

Chci změnit platební metodu.

Pokud vaše objednávka ještě nebyla uhrazena, je možné způsob platby změnit. Napište nám prosím na e-mail: info@chutmoravy.cz a my změnu provedeme.

Je možné přidat nebo nahradit některé produkty v již vytvořené objednávce?

Pokud Vaše objednávka ještě není zaplacena tak ano. Napište nám prosím váš požadavek společně s číslem objednávky na e-mail: info@chutmoravy.cz.

Je možné si nakombinovat produkty do dárkových balíčků podle vlastního přání?

V tuto chvíli to bohužel z technických důvodů možné není, ale připravujeme pro Vás konfigurátor balíčků, kde to již půjde. Prosíme tedy o strpení :) 

Je možné objednat vaše zboží e-mailem?

Omlouváme se, ale není v našich silách zpracovat objednávky přijaté touto cestou. Objednejte prosím zboží na našich stránkách chutmoravy.cz.

Je možné si objednat vaše produkty na Slovensko?

Ano je to možné. Stačí si v pravém horním rohu u ikony košíku přepnout měnu na EUR a nebo vyberte zboží a v košíku zvolte jako zemi doručení Slovensko.

Je možné si osobně vyzvednout objednávku u Vás v Modřicích?

Ano, osobní odběry umožňujeme. Při výběru dopravy zvolte možnost osobní odběr a poté vyčkejte na potvrzení, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí.

Mohu vaše produkty Chuť Moravy nakoupit u Vás na provozovně v Modřicích?

Bohužel v Modřicích nemáme prodejnu, pouze výdejní místo. Zboží prosím objednejte na e-shopu chutmoravy.cz a zvolte osobní odběr. Jakmile Vám přijde potvrzení, že vaše objednávka je připravena, můžete se pro ni zastavit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení