Nejčastější otázky a odpovědi
Nedorazila mi moje objednávka, kde je?
Pokud jste od nás obdrželi e-mail, že vaše objednávka byla předána dopravci, je na cestě od nás k Vám.
V případě dopravy Zásilkovnou najdete v tomto e-mailu i trackovací kód, s jehož pomocí můžete vaši zásilku sledovat.
Přepravní společnost Toptrans, zasílá informační e-mail při převzetí zásilky, včetně trackovacího kódu a následně budete upozorněni předem v den doručení SMS zprávou.
Společnost Messenger zasílá potvrzovací sms o přijetí zásilky a následně sms s termínem doručení. Pokud potřebujete bližší info o vaší zásilce, obraťte se na zákaznickou linku Messengeru: 220 400 000 a identifikujte se svým jménem a adresou.
Bohužel v období kolem Vánoc se z důvodu enormního vytížení přepravních společností, mohou zásilky opozdit. Buďte prosím trpěliví, dopravce jistě Vaši zásilku doručí co nejdříve.
Nemám od Vás platební údaje k mé objednávce.
Po vytvoření objednávky a zvolení platební metody Vám měl přijít e-mail s pokyny k platbě. Pokud nedorazil, zkuste prosím zkontrolovat složku s nevyžádanou poštou nebo nám napište na e-mail: eshop.info@chutmoravy.cz a my vám jej zašleme znovu
Chci změnit platební metodu.
Pokud vaše objednávka ještě nebyla uhrazena, je možné způsob platby změnit. Napište nám prosím na e-mail: eshop.info@chutmoravy.cz a my změnu provedeme.
Je možné přidat nebo nahradit některé produkty v již vytvořené objednávce?
Pokud Vaše objednávka ještě není zaplacena tak ano. Napište nám prosím váš požadavek společně s číslem objednávky na e-mail: eshop.info@chutmoravy.cz.
Je možné si nakombinovat produkty do dárkových balíčků podle vlastního přání?
V tuto chvíli to bohužel z technických důvodů možné není, ale do budoucna chystáme řešení.
Je možné objednat vaše zboží e-mailem?
Omlouváme se, ale není v našich silách zpracovat objednávky přijaté touto cestou. Objednejte prosím zboží na našich stránkách chutmoravy.cz.
Je možné si objednat vaše produkty na Slovensko?
Ano je to možné. Stačí si v pravém horním rohu u ikony košíku přepnout měnu na EUR a nebo vyberte zboží a v košíku zvolte jako zemi doručení Slovensko.
Je možné si osobně vyzvednout objednávku u Vás v Bohunicích v areálu Brněnské Drutěvy?
Ano, osobní odběry umožňujeme. Při výběru dopravy zvolte možnost osobní odběr a poté vyčkejte na potvrzení, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí.
Mohu vaše produkty Chuť Moravy nakoupit u Vás na provozovně v Bohunicích?
Ano, stavte se, rádi Vám poradíme a obsloužíme Vás.