Nejčastější otázky a odpovědi

Nedorazila mi moje objednávka, kde je? 

Pokud jste od nás obdrželi e-mail, že vaše objednávka byla předána dopravci, je na cestě od nás k Vám.
V případě dopravy Zásilkovnou najdete v tomto e-mailu i trackovací kód, s jehož pomocí můžete vaši zásilku sledovat.
Přepravní společnost Toptrans, zasílá informační e-mail při převzetí zásilky, včetně trackovacího kódu a následně budete upozorněni předem v den doručení SMS zprávou.
Společnost Messenger zasílá potvrzovací sms o přijetí zásilky a následně sms s termínem doručení. Pokud potřebujete bližší info o vaší zásilce, obraťte se na zákaznickou linku Messengeru: 220 400 000 a identifikujte se svým jménem a adresou.
Bohužel v období kolem Vánoc se z důvodu enormního vytížení přepravních společností, mohou zásilky opozdit. Buďte prosím trpěliví, dopravce jistě Vaši zásilku doručí co nejdříve.

Nemám od Vás platební údaje k mé objednávce. 

Po vytvoření objednávky a zvolení platební metody Vám měl přijít e-mail s pokyny k platbě. Pokud nedorazil, zkuste prosím zkontrolovat složku s nevyžádanou poštou nebo nám napište na e-mail: info@chutmoravy.cz a my vám jej zašleme znovu

Chci změnit platební metodu.

Pokud vaše objednávka ještě nebyla uhrazena, je možné způsob platby změnit. Napište nám prosím na e-mail: info@chutmoravy.cz a my změnu provedeme.

Je možné přidat nebo nahradit některé produkty v již vytvořené objednávce?

Pokud Vaše objednávka ještě není zaplacena tak ano. Napište nám prosím váš požadavek společně s číslem objednávky na e-mail: info@chutmoravy.cz.

Je možné si nakombinovat produkty do dárkových balíčků podle vlastního přání?

V tuto chvíli to bohužel z technických důvodů možné není, ale připravujeme pro Vás konfigurátor balíčků, kde to již půjde. Prosíme tedy o strpení :) 

Je možné objednat vaše zboží e-mailem?

Omlouváme se, ale není v našich silách zpracovat objednávky přijaté touto cestou. Objednejte prosím zboží na našich stránkách chutmoravy.cz.

Je možné si objednat vaše produkty na Slovensko?

Ano je to možné. Stačí si v pravém horním rohu u ikony košíku přepnout měnu na EUR a nebo vyberte zboží a v košíku zvolte jako zemi doručení Slovensko.

Je možné si osobně vyzvednout objednávku u Vás v Modřicích?

Ano, osobní odběry umožňujeme. Při výběru dopravy zvolte možnost osobní odběr a poté vyčkejte na potvrzení, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí.

Mohu vaše produkty Chuť Moravy nakoupit u Vás na provozovně v Modřicích?

Bohužel v Modřicích nemáme prodejnu, pouze výdejní místo. Zboží prosím objednejte na e-shopu chutmoravy.cz a zvolte osobní odběr. Jakmile Vám přijde potvrzení, že vaše objednávka je připravena, můžete se pro ni zastavit.